ראיון עם מיכל בלוך, מנהלת יחידת STRAUSS COFFEE PROFESSIONAL

"STRAUSS COFFEE PROFESSIONAL היא יחידת הקפה לעסקים של שטראוס קפה, חברת הקפה הוותיקה והגדולה בישראל, וגם חברה בינלאומית – הרביעית בגודלה בעולם. החברה פועלת כיום בברזיל ובאירופה, ובבעלותה 11 מפעלי קפה – שניים מהם בישראל. יחידת הפיתוח העולמית של שטראוס קפה נמצאת בישראל, והיא מפתחת מגוון מוצרים למותגים מובילים בעולם, המתאימים לטעמם של הצרכנים המקומיים בכל אחת מהמדינות שאנו פועלים בה. יש לנו את הידע והיכולת להתאים ללקוחותינו את פרופיל הטעם ובלנד הקפה המתאימים להם".

"היתרון שלנו בישראל נובע מההיכרות רבת השנים עם הטעם הישראלי והשוק המקומי. קליית הפולים והייצור של הקפה במפעלים שלנו בלוד ובצפת מאפשרים לנו לספק לצרכנים קפה טרי ואיכותי. קפה הוא מוצר אורגני שגדל בטבע ומשתנה בהתאם לתנאי הגידול ומזג האוויר. הידע, היכולת והניסיון שלנו מאפשרים לנו לייצר מוצרים בעלי אחידות ועקביות באיכות מצוינת ולאורך זמן".

"חברת STRAUSS COFFEE PROFESSIONAL מובילה בישראל בתחום הקפה לעסקים – ופועלת מול מגוון רחב של לקוחות: בתי קפה, מקומות עבודה ובתי מלון. אלפי לקוחות עסקיים נהנים מפתרון כולל שאנו מספקים להם – מגוון מכונות קפה כולל שירות, פולי קפה, קפסולות ומגוון מותגי קפה".

מהו מותג הפרימיום שלכם?

"אנחנו מציעים ללקוחותינו מספר מותגי קפה כאשר BEANZ הינו מותג הפרימיום הגלובלי שלנו, שאחד הערכים המרכזיים שלו הוא קַּיָּמוּת. BEANZ מיוצר מפולי קפה טריים המגיעים ישירות מחוות ייחודיות ומובחרות ברחבי העולם – ברזיל, וייטנאם, קניה, אתיופיה, הונדורס ועוד. אני, אישית, ביקרתי באחת מחוות הקפה באתיופיה ופגשתי שם את מגדלות הקפה".

מגדלות?

"כן, במסגרת פרויקט " MORE THEN A CUP" שטראוס קפה תומכת בחוות קפה הנמצאות בבעלות נשים. התמיכה כוללת שיפור התשתיות, השקעה בציוד מקצועי, והדרכה מקצועית של החוואיות – פיננסית וניהולית".

מה השתנה בשוק הקפה לעסקים בארץ?

"בעקבות מגמת המעסיקים להחזיר את העובדים לעבודה במשרדים, ניכרת עלייה בצורך וברצון להשקיע בהם, למשל לספק להם קפה איכותי בפינת הקפה – ולהביא את חווית בית הקפה אליהם למשרד".

"העובדים מתעניינים יותר ויותר בקפה, במקורות הקפה, באופן ההכנה שלו – מה שמוביל אותנו לעשות להם יותר סדנאות קפה, בבניין המשרדים שלהם או אצלנו במפעל הקפה".

אילו מכונות קפה אתם מציעים ללקוחותיכם?

"אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב מאוד של מכונות קפה – מעל 30 דגמים שונים – ובהם מכונות מקצועיות, מכונות אוטומטיות, וונדינג ועוד".

"אנחנו דואגים להיות מעודכנים בכל החידושים בתחום המכונות ומציעים ללקוחותינו את הדגמים החדשניים ביותר".

"השירות הוא ערך מרכזי ביחידת הקפה לעסקים. ההשקעה שלנו בשירות היא גדולה מאוד – אפליקציה ייעודית לפתיחת קריאות שירות להזמנת טכנאי על ידי הלקוח, מעבדה פנימית של היחידה, ועשרות טכנאים שמקפידים על שירות מקצועי לטובת הלקוחות".

מי הלקוחות שלכם?

"בתחום בתי הקפה – רביבה וסיליה בכל סניפיהם, רשת בתי הקפה WE LIKE YOU TOO, קפה הבימה ועוד".

"בין הלקוחות העסקיים – התעשייה האווירית, RAPID, טבע, סודה סטרים ועוד, רשתות בתי מלון מובילות בישראל ובהם ישרוטל, פתאל, דן, אטלס, סלינה ועוד. לאחרונה התחלנו בייצור מותג פרטי ייחודי לרשת קמעונאית עסקית גדולה".

מה תציגו בתערוכה?

"נציג את מגוון מכונות הקפה וסוגי הבלנד שלנו, והמבקרים בביתן יוכלו ליהנות מטעימות ומהרצאה של שי בניאל, מומחה הקפה שלנו".

צילום באדיבות שטראוס קפה

מגוון מכונות קפה מתקדמות

מגוון בלנדים איכותיים בקלייה מקומית

פולי קפה BeanZ ממגוון חוות בעולם

מיכל בלוך בחוות קפה באתיופיה