ראיון עם ישי צוויקל, נשיא ברינקס ישראל

"ברינקס פועלת בתחום הבנקאות, הקמעונאות והשירותים הבינלאומיים, כאשר בשנים האחרונות נושא הקמעונאות תפס תאוצה בחברה". כך אומר נשיא ברינקס ישראל, ישי צוויקל, "תחום הקמעונאות אליו ברינקס נכנסה באופן נרחב בשנים האחרונות, מאפשר לבנקים ולעסקים לבצע מיקור חוץ, או כמו שאנחנו קוראים לו – "Do Your Thing". השירות שלנו מאפשר לעסקים להתפנות מפעילות לוגיסטיקה ומעטפת ולהתמקד בפעילות הליבה שלהם ובהתאם להגיע לתוצאות טובות יותר. ברינקס מספקת ללקוחותיה בענף הקמעונאות מערכות אחסון, ניהול והפקדת מזומנים, תוך שילוב ציוד טכנולוגי וכספת חכמה המותקנת אצל הלקוח, ומשדרת לברינקס את פרטי הזנת המזומנים. נכון להיום, כ-2000 כספות חכמות מבית היוצר של ברינקס פרוסות ברחבי הארץ ומייעלת את הפעילות העסקית השוטפת של הקמעונאים שהתקינו אותה".

איך זה עובד?

"כיום, אין בארץ עסק בינוני ומעלה שלא עובד איתנו. אנו מספקים לקמעונאי מגוון פתרונות יעילים להעברה מאובטחת ומהירה של דמי הפדיון היומי לחשבון הבנק שלו. כזכור, במשך שנים היה נהוג שמנהל העסק או המשמרת הלך לסניף הבנק הסמוך כדי להפקיד את הפדיון או שהיה מאחסן אותו בכספת רגילה הנמצאת בחדר מאובטח בירכתי העסק, תוך העסקת עובדיו בבדיקת השטרות, ספירתם, אריזתם ואבטחתם. כיום, המנהל יכול להפקיד את המזומנים בכספת החכמה המוצבת בחלקו האחורי של בית העסק ומצוידת במערכת נתונים בזמן אמת שפותחה בארץ. המערכת אוספת ומעבירה מידע על הסכום וסוגי השטרות שהופקדו בכספת וחשבון הבנק של העסק מזוכה באופן מידי. אחרי יום-יומיים הבלדרים שלנו מגיעים, אוספים את הכסף ומובילים אותו בצורה מאובטחת לאחד מ-4 מרכזי המזומנים של ברינקס, בהם אנו סופרים את הכסף ומוודאים מול הלקוח את הספירה שלנו מול ההצהרה שלו".

האם השירות שלכם מתאים גם לשוק הקמעונאי הבינוני ומטה?

"בטח. בימים אלו אנו מגיעים עם פתרון מלא לשוק זה, המשלב כספת חכמה להפקדה ושירות משלים של אספקת פריטה והובלת ציוד יקר ערך. כמו כן, עדיין יש באפשרותם להפקיד כספים בעמדות "Brinkstation" הממוקמות בקניונים ובמרכזי המסחר השונים, המאפשרות לבצע הפקדה ופריטה של כספי בית העסק".

מה החידושים בתחום?

"בשנתיים האחרונות, מאז פרצה הקורונה, אנו מציעים לרשתות הקמעוניות גם פתרונות בתחום התשלום והשירות העצמי. כלומר, הלקוחות משלמים ישירות למכשירי התשלום העצמי, ללא מגע של העובד בכספי הלקוח, ובסוף היום מועברים הכספים לכספת החכמה הממוקמת בחלקה האחורי של החנות. בנוסף, בימים אלה, אנו עורכים במרכולים פיילוט לבחינה של מכשיר שירות עצמי מלא, בו הלקוח יוכל לבצע את כל הפעולות לבדו, כולל סריקת המוצרים, שקילתם וכן ביצוע תשלום במזומן או בכל אמצעי תשלום אחר".

ובבתי מלון?

"בבתי מלון הצבנו מערכות המאפשרות שימוש במטבע חוץ כחלק מהצורך שעלה בסקטור זה".

מה תציגו בתערוכה?

"נציג את מגוון הפתרונות שלנו, הכוללים כספות כפתרון Back Office וכן את פתרונות הקנייה ותשלום עבור הצרכן הסופי".

תמונות: ברינקס

כספת ברינקס

כספת ברינקס

כספת ברינקס

פתרון קנייה ותשלום