
הזמנת ציוד ושירותים למציג



הזמנת חשמל לשטחי חוץ, תאורה בביתן 1 ושירותי תליה
טופס מס' 5 -פרטים להזמנת חשמל לשטחי חוץ, תאורה בביתן 1 ושירותי תליה
הזמנת קווי תקשורת
לפרטים והזמנות:
אקספו תל אביב – מורג, 052-3611641
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל – עמית, 052-5550567
טיפים והמלצות להתארגנות לתערוכה מוצלחת
תכנון הביתן:
הגדירו ותכננו בצורה נבונה את גודל הביתן ביחס לצרכים שלכם בתערוכה. האם נדרש לכם מחסן ומהי כמות הציוד והריהוט הנדרש לכם כגון דלפקים, פינות ישיבה, מדפים, אמצעי הדמיה וקד"מ, סרטון תדמית, כרטיסי ביקור, קטלוגים ומוצרים להדגמה.
יש להקפיד כי תוכנית הביתן המתוכנן הינה בהתאם לגודל השטח המוזמן, מגבלות הגובה ועומדת בכללי הבניה בתערוכות,
חזיתות ביתן פתוחות למעברי קהל וכד'.
הזמנת ציוד ושירותים – יש להזמין מבעוד מועד את כל הציוד הנדרש לתערוכה, ריהוט, נקודות חשמל, תאורת שטיפה,
חשמל לילה ל-24 שעות, מים, ניקוז, אויר דחוס, תקשורת וכו'.
עצבו ביתן שיציג את המיתוג שלכם בצורה אטרקטיבית ומזמינה וכן יעביר מסרים שיווקיים ממוקדים.
הדגישו את מוצרי הדגל או השקת מוצר חדש במהלך התערוכה.
חלל ביתן התצוגה צריך להיות מזמין ומאפשר גישה נוחה וישירה בין המבקרים לאנשי המכירות בביתן.
בחירת מעצב ביתן – מומלץ לעבוד עם מעצבים מוכרים המספקים הדמיות עיצוב להמחשה, שירות עיצוב גרפי
וכן אחראים באופן ישיר על ביצוע עבודות הבינוי להקמת הביתן בשלמותו.
כיבוד:
הגשת כיבוד קל, חטיפים וממתקים ישהה את המבקרים ויאפשר לאנשי השיווק לנצל את זמן ההמתנה לשיחת הכרות לצורך קידום המכירות.
מזון ומשקה בתערוכה – מציגים המעוניינים להגיש כיבוד מזון ומשקה (כריכונים / בירה מהחבית וכו') נדרשים לבצע מבעוד מועד הזמנה באמצעות זכייני מרכז הירידים ובלבד.
התנסות חווייתית:
מומלץ להציע למבקרים התנסות חווייתית במידת האפשר של המוצרים או השירותים, וכן לדאוג למוצרי קד"מ שיכללו את הלוגו ודרכי ההתקשרות. חשוב שהמוצרים יהיו שימושיים ופשוטים ושבאמצעותם תבטיחו חשיפה ופרסום לאורך זמן.
הצוות בביתן:
כוח האדם שאתם מציבים בביתן חייב להיות הצוות המיומן ביותר הן באספקת האינפורמציה על המוצרים או השירותים והן ביכולת ליצור קשרים.
דאגו לצוות אנשים שיעזרו לכם בהקמה, תפעול ופירוק התערוכה. הגדירו להם תפקידים לכל יום תצוגה, כגון חלוקת פליירים, טיפול בלקוחות,
תיעוד לידים חלוקת מתנות / דוגמיות וכדו'.
הקפידו שהביתן שלכם יהיה מאויש בכל שעות התערוכה. יציאה מהביתן והשארתו לא מאויש יוצרת רושם שהביתן
לא אטרקטיבי ומרחיקה את הלקוחות.
חומרים פרסומיים:
עלונים ופליירים – הקפידו שהחומר המודפס יהיה מדויק קריא ועם מסרים ברורים, רצוי שהגרפיקה בביתן והגרפיקה בחומר הפרסומי יהיו זהים בכדי ליצור המשכיות של חווית לקוח.
לוחות זמנים:
יש להקפיד על עמידה בלוחות הזמנים כפי שיפורסמו בתדריך למציג לקראת כל תערוכה:
א. ימי הקמה ושעות ההקמה (הקמת הביתן באמצעות חברות העיצוב)
ב. ימי התארגנות (התארגנות מציגים בביתני התצוגה)
ג. נוהלי פירוק תצוגות וביתנים
בטיחות:
יש לוודא עמידה בנוהלי הבטיחות בתערוכות ובנוהלי הבטיחות בעבודה (בגדי עבודה, אישורי עבודה בגובה ועוד).
מהנדס קונסטרוקציה:
יש להזמין מראש בדיקת מהנדס קונסטרוקציה לבדיקת יציבות הביתן.
ביטוח:
מומלץ לבטח ציוד הנמצא בשטח התערוכה באמצעות סוכן הביטוח שלכם.